Fredagen den 29/8

Sista dagen på jobbet som sommarvikarie, nu är jag timanställd :) Trivs verkligen bra där..
Gick tidigare från jobb iaf.. Gick och hälsade på några av våra gamla lärare på Petri :) hihi.. Kändes skit skumt att gå in på skolan igen, haha! Sen skjutsade jag hem Michelle och hennes kompis och snackade lite skit med Fia.

Sen bar det av till Rydebäck för att hämta hem pärlan :) Eller pärla och pärla.. Snart blir det en pärla! Ska fixilleras lite så kan den bli som jag vill ha den! ;) haha.. Man kommer på nya saker varje dag som man vill fixa!
Stereo står högst upp på listan för tillfället.. Hej MDS fixa en bra stereo till mig för ett bra pris.
Solfilm står som tvåa :) Detta måste jag få ett bra pris på annars får de fantomme vänta... Och såhär ser den ut :)

klicka för att förstora.





Ha de najs!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0