HA HA, detta bjuder jag på!

Igår på jobbet skulle jag fylla på blöjor i salarna, så gick jag med två gröna förpackningar med handtag på!!
Gunilla: "Har du nya shopping bags?"
Jag: "Ja, fina va?"
Gunnel: "Sara, du behöver blöjorna, för det har börjat hänga väldigt mycket där bak!"
Jag blev helt chockad av kommentaren och alla skrattar, inklisive transportkillen (han va inte ful heller) som står två meter ifrån, haha! Pinsamt faktiskt!!!

När vi står och packar upp kläder ...
Gunilla: "Fy vad varmt här är." (det hade jag också sagt precis innan)
Sofia: "Ja, men Gunilla det är bara för att vi är feta."
Gunilla: "Men Sara är också fet." ( hon skulle säga varm)
Haha bjuder ännu en gång på en rolig kommentar.. ;)

När jag och transportkillen snackar.
Han: "Jaha, har du lagt ner träningen nu eller?"
Jag: "Ja, det blev så. Jag pallar nog inte... hehe!"
Han: "Men du hörde ju vad dina kollegor sa, det hänger där bak... HA HA HA !!"

Jo tack! Jag är utsatt och kan säga att jag har varit det vid ganska många tillfällen i sommar ;) Men som sagt ... jag bjuder gärna på några knäckningar ibland men 3 stycken på 2 timmar var väl lite väl att ta i!
Nu vill jag bara ge en riktigt rå kommentar tillbaka till transportkillen ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0