Snart arbetslös

Igår påbörjades min näst sista vecka på jobbet, blöö!! Jag vill tillbaka till skolan faktiskt!! Känns inte helt rätt att det är dax att jobba och tjäna pengar som man blir helt beroende av!
När jag gick i skolan klarade jag mig på 1050kr i månaden (knappt), nu kan jag sprara varje månad om jag känner för de.. Helt otroligt att jag har pengar över!! :) Får väl bli en runda till Ullared snart igen så man inte behöver spara så mycket ;)

Hur som helst så har min käre vän Mikael börjat skolan! Undra hur det går för han ;)! Och undra om han har hittat några 17 åriga brudar enu :P  haha.. En cigg och lite skitsnack snart får jag hoppas!


"Titta Cirkus i Billesholm! Sara, du sa ju att du inte skulle jobba ikväll!? Den skrattande grisen ska ju uppträda." (något i den stilen iaf)
Lite irriterad kan jag bli ibland men jag kan fan aldrig vara sur på er ;) <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0