Tisdag

Som jag ska njuta och förhoppningsvis sova länge i morron! Ledig i morgon och det är välbehövt. Var helt slut idag när jag kom hem, fastän att jag bara har jobbat två dagar. Råkade somna när jag hade ätit middag och det gick inte att väcka mig! Nu har jag tydligen börjat prata i sömne också, haha! Inte roligt att bo i detta huset om man råkar göra något annorlunda, då blir man rå mobbad!

Hur som helst får jag väl hitta på något i morgon :) Man får ju utnyttja sina lediga dagar, dem är trots allt ganska få när man jobbar! Får se vad det blir av dagen.


Ullared med Elin på Lördag och det ska bli roligt som bara den!! Hon är helt galen den tjejen så det ska bli roligt att lulla runder med henne, plus att det är rena himmelriket att gå där.. hihi!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0