Ullared...... Igen !

En tripp till Ullared idag igen med min mamma :) Dom hade inte fått in så mycket nya kläder och annat sen jag och Elin var där! Men pengarna gick tyvärr åt ändå.. Denna gången utan ånger faktiskt :)
Tyvärr var vi där en timme tidigare av misstag. Så blir det när man inte kollar öppettiderna! Jovisst och vi hade kunnat sova en timme till :/ Surt sa räven!


Lugn eftermiddag hemma, uppvilning stod överst på mitt schema. I morron är det jobb igen och jag är inne på min "sista" vecka! Är bara timmanställd hädanefter så jag bestämmde för någon timme sen att jag ska besöka Arbetsförmedlingen på Måndag :P haha!  "Sara Nilsson - arbetslös, söker jobb och tar nästan vad som helst" Shit så dum jag känner mig.. VILL INTE!


Snart arbetslösa Sara säger godnatt !!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0