Dunka FETT !!

Idag, när jag ändå hade tid så började jag packa in några julklappar :) En av dom jobbigaste julklapparna var hos mormor och morfar så körde jag dit för att packa in den också.
Påväg dit så lägger min bilstereo av helt. Det står "error 19" på displayen... Eftersom jag är grymt beroende av musik och har musik på ungefär dygnet runt så blev jag inte glad precis. Så jag lyssna på musik från mobilen istället, mobbat jag vet! Men det går inte att köra bil utan musik för min del.
När jag väl är har kommit fram och ska packa in julklappen så räcker inte julklapps pappret!!! Så då slog jag och mormor ihop våra kloka hjärnor och lappade ihop den sista biten med vanligt blommigt present papper ;)

Dagen har kanske inte varit direkt som jag hade tänkt mig men man ska inte klaga!!
Jag har i alla fall ett tak över mitt huvud och får umgås med de personer jag tycker om som mest.




Puss !




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0