En annan dag

Livet är bra roligt ibland!
Länge har vi planerat utgång till igår kväll, men eftersom jag är en trogen arbetskollega så skulle jag jobba från 08:00 - 17:00 idag... Alltså blev det ingen utgång igår för min del! Jag blev ju smått festsugen när jag kom till Nille och skulle köra  fyllehundarna in till Helsingborg... MEN man kan ha kul fastän att man är nykter.
Bobby: "Tack för skjutsen... Jag lovar att jag kommer på din begravning om du kommer på min." HA, jag kom ihåg det. Men jag förstod såklart inte det direkt när han sa de :P

Ikväll bär det av till Helsingborg, till Steffi :) Nu ska jag befinna mig där ett par dagar... Ikväll blir det lungt, i morgon kanske det blir lite mellandags rea(?), måla hennes rum och fest!!!
Jag ser i alla fall fram emot helgen, så vi får se hur den blir.


Ha de nice
o kom ihåg, det ska inte vara "I like big buts" utan det ska vara "small/medium buts".. Ingen tycker väl om en fet röv?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0