En resumé av min helg hos Steffi

Fredags: Jag jobbade 08:00 till 17:00 och jag kan ärligt säga att det var drygt, jag ville bara hem! När jag väl kom hem så började jag packa sen körde jag Emelie till tåget! Man får ta vara på dom små stunderna, eller hur? Sen var det dags att köra hem till Steffi :) Det hände inget speciellt i Fredags kväll, vi tog det väl ganska lungt.

Lördags: Vi började dagen med en tur till Väla, rea rea! Tog inte lång tid innan vi hittade parkering faktiskt men köerna inne på väla tog ju betydligt längre tid! Jag gick inte lottlös därifrån; en skjorta, en väst, ett linne, en jack-liknande sak, träningsskor, en väska, vinglas m.m. inte ens hälften var nog på rea men det blev ändå inte en förmögenhet.
På kvällen var det dags för fest :) Drack några Redbull vodka (MUMS) sen åkte vi hem till Steffis kompis, Ylva (vi var bjudna på "Fondue-kväll").... Fruktansvärt vad gott och tack så jätte mycket för att jag fick följa med.
Utgång efter det på Utposten och Tivoli med Steffis vänner. OCH det måste jag säga att fan vad roligt det var. HAHA. Dom var lite konstiga men varför ska alla vara likadana? One of a kind, me like! "Vill du sett min Jacka?" "Nu slänger jag upp min jacka!"

Igår: Lite sega men mådde någerlunda bra ändå. Vi körde till Familia för att jag skulle färga håret och då passade Steffi på att ta fler hål i öronen :) Körde hem till Niklas, vår stora Nicke boy. Vi drack vårt efterlängtade Te och snackade lite skit... Vi saknade ju såklart vår Niklas!
Åt Tacos när vi kom hem till Steffi igen sen var det bara att börja slipa väggarna på hennes rum. (Vi skulle nämligen måla om och lite så på hennes rum). Till sist hade vi inte mycket tålamod kvar och när klockan var ungefär 23:00 började vi måla den första väggen. Deckade gjorde vi båda två, i deras grymt sköna soffa, när vi kollade på "Ryktet går".

Idag: Helt slut när jag vaknade i morse... Dog nästan när vi kom på att vi skulle måla 1 vägg en gång till och 3 väggar två gånger... + städa upp efter oss. Det var bara till att sätta igång och målningen blev klar och städningen är nu halv klar.
Inatt ska jag sova i min egen säng här hemma sen i morgon har jag en massa som jag ska göra.
Framåt kvällen i morron bär det av till Steffi igen för att städa deras hus kliniskt rent :)

GODNATT!

TACK GOTT FOLK OCH SPECIELLT STEFFI FÖR EN
UNDERBART ROLIG HELG <3<3

Postat av: Steffii

ja du det har varit en grymt galen helg ! men den har varit så jävla rolig :) hahahah ja snart blir det en favorit i repris ska du se :P steffi fixar ;) hahahah ( v )

2008-12-30 @ 00:15:13
URL: http://steffiisteff.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas du haft en bra dag! :)

2008-12-30 @ 00:18:10
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0