En vecka kvar till julafton

Idag blir det en heldag med Steffi :) Luncha, snacka lite skit och sånt. Vi ska bl.a. till Väla och stan... Jag måste in på Gecko (där jag piercade mig), efter en vecka skulle man dit men nu har det snart gått två veckor så alltså är det dags. Plus att jag måste få tag på dom sista julklapparna, helst idag för nu är jag trött på att handla till andra och då är det bättre att få det överstökat :P

Nu håller jag på att ladda min Ipod, för en gång skull ska jag ta bussen för jag pallar inte köra bil. Då måste man ju ha något att lyssna på. Jag klarar mig inte utan musik!


Dags att göra ve sig :)
Ha en bra dag


Postat av: s

2008-12-19 @ 09:44:21
Postat av: Steffii

ja det blev en sjukt lyckad dag :9 tack sara !(v)

2008-12-19 @ 09:45:28
URL: http://steffiisteff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0