Julklapps shopping :)

Det blev Väla för min och Elins del innan! Nu har jag åtminstonde köpt en julklapp! Det blev även lite till mig själv, bl.a. ett par vinterskor :)!

Förra veckan när jag och Steffi hade varit på väla, bloggade jag om den killen på Jack & Jones som var så social :P Samma kille klädde ut sig på H&M idag med en massa accessoarer, hahaha. Jag och Elin skrattade så mycket att tårarna började rinna! Det är inte ofta sånt händer men när det väl gör det, så är det hur kul som helst.

Sen inne på H&M stod jag och diggade till en låt när en telefon ringde. Men det dumma var att det var min egen telefon som ringde när jag diggade :P Snacka om yr istället.


Hej Hopp



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0