Julskyltning i Billesholm, HA !

Idag har jag varit med och kollat på kakel till min mormor och morfars kök :) Nu vill jag också göra ve  hemma, fick en massa ideér på hur jag vill ha det. Men det får la vänta tills jag äntligen hittar min egen lya och flyttar hemmifrån :)

Jag tog mig även tiden att slappna av och kolla på en film idag, Mamma Mia! fick det bli. Faktiskt en bra film som jag blev glad av och digga till Abba låtarna som man dansade och sjöng till när man var liten. Efter filmen så körde jag och hämtade min bror i Klippan. Innan vi skulle hem så skulle vi in om vår fina julpyntade by. KILL me softley... Det var julskyltning/marknad i Billesholm. HAHA. På 500 meters avstånd hör man tomten sjunga "Små grodorna". Muahaha. Den julskyltningen var inte mycket att hurra för ska jag säga.


Lugn kväll ikväll :) Nice.
Ciao



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0