Kläm-F'tta (censur)

Idag hälsade jag på Malin ett tag :) Mycket att prata om som vanligt! Hon och Nicke åker till Egypten inatt, sicka grisar! Jag fick erbjudandet att vara deras bagage men jag tackade faktiskt nej.. En annan gång kanske :)
Hämtade brorsan efter det. Sen körde vi till Klippan :). Dags för julbakning hos Elin. Superhjältarna var nyktra denna gången :P Alltså var det jag, Elin och Josse plus Malin och Tobbe som bakade! Hahaha. Så roligt har jag nog inte haft någon gång när jag har bakat. Sen började min kärleksfulla bror ett mjölkrig, som vi såg ut (bilder kommer) och slutresultatet av våra, inte så fina, Lussakatter var fantomme roligt.. Vi skulle kunna använda dom som mordvapen om vi hade velat. Sten hårda och dom smakade bara mjöl!

Hur som helst har vi haft jätte roligt ikväll, eller åtminstonde jag :)
Detta var nice, bättre lycka nästa gång kanske, eller något som är ätbart kanske??


Natti natti <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0