Ny vecka igen...

Tiden går fort när man har kul.
Fredags: På kvällen kom några från gamla gymnasieklassen + Steffi och Nina. Åt pizza, spelade spel och såg finalen på Idol. Jo, Fredagen tog slut någon gång i alla fall och som nästan alltid är det kul att träffas igen!

Lördags: Blev inte så mycket utav Lördagen faktiskt. Jag började jobba vid 13:30 och slutade 21:30. Blev en film och lite godis när jag kom hem istället :)

Igår: Åkte med mamma och handlade på City Gross, tramsade oss lite. Sen fick jag ett ryck så jag köpte ett Nintendo Wii !! Blev en del spelande resten av dagen. Även med Tobbe, Elin och Robin. Lite tävling i Golf, Boxning och Bowling :) + lite Guitarr Hero hos Nille sen också.. haha, lätt att jag ska köpa de till mitt Wii :P

Idag: Gick en promenad med Batti. Riktigt kallt ute fastän att jag var fullt påpälsad! Fixade med lite nödvändigheter. Hämtade min kusin på hennes skola eftersom jag ändå var i närheten sen blev det en fika hos henne :) Det händer inte ofta men det var ganska trevligt faktiskt :)
Nu ikväll blir det bara lite tv tittande och soffliggande. Riktigt skönt!


Ha det nice.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0