I just don't know how.

Jag har blivit utmanad av Sandra.   http://sandrapersson.webblogg.se

Reglerna är:

* Publicera reglerna på din blogg.
* Svara på de sex 8-sakerna.
* Meddela de utmanade på deras bloggar.

8 favoritprogram
Desperate Housewives
Sex And The City
Beverly Hills 90210 (gamla+nya)
2½ Men
Simpsons
Sjukhuset
CSI
Criminal Minds

8 saker jag gjorde igår (Fredagen 12/12)
Pratade i telefon (sällan)
Lyssnade på musik
Städade
Handlade på City Gross med brorsan (Robin)
Skogspromenad med Batti
Träffade några vänner
Åt pizza
Spelade spel

8 saker jag ser fram emot
Julafton
Nyårsafton
Skolstart den 5 Januari
Semester
Vår/Sommar
95 års fest (för mig 20 år, Tobbe 25, Krille 25 och Mange 25)
Min 20 års dag
Bulgarien Sommaren 2009

8 favoritrestauranger
Asia kook
Österns Pärla
City wook
Draken
(äter hellre hemma)

8 saker på min önskelista
Tattuering
Ett armband
Duntäcke
Nya högtalare+slutsteg+baslåda till bilen
Pengar
Presentkort
Flytta hemifrån grejer
*Censur*...


8 personer jag utmanar:
Spec. Elin, Josse, Steffi och Jonas.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0