Varför är söndagar så hemska?

I morse när jag vaknade så var jag fett sugen på att baka så det fick bli kanel och vanilj snäckor ,50/50 :)
Dom blev såklart riktigt smarriga ;) Hör av er om ni är sugna på att ta en fika! MUMS säger jag bara. Efter mästerbakningen så var det dags att klä vår klena gran. Jag har nog tummen mitt i handen, den höll ju på att trilla några gånger. Men, den blev faktiskt färdig :)

Jag har hämtat min bror också idag. Mellan Kvidinge och Klippan hade de precis hänt en bilolycka när jag kom där förbi. Fan vad räligt! Om jag hade varit där någon sekund tidigare så hade det kanske varit jag som kört in i vägräcket? Usch...
Därför ska man vara tacksam för allt man har och det man lever för. Utan mina nära och kära hade jag ju inte varit någonting och därför kan jag ju ta tillfället i akt och tacka mina sötnosar :) (ni vet vilka ni är).

 
Mina kanel och vanilj snäckor och min klena julgran :D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0