Vi klara allt, underverk kan bara ta lite tid

Idag har det varit dubbla turer på Väla och Familia faktiskt... Jag och Emma var först ute en runda i förmiddags, sen när Tobbe kom hem så blev det en runda med honom också :) Nu har vi fixat julklappar till våra föräldrar, då kan vi sluta tänka på det i alla fall! Men nu har i alla fall jag dom svåraste kvar, Robin och Emma! Har ni några julklappstips så kan ni gärna säga till mig lite diskret :P?!

Hur som helst så har jag fixat lite skön musik ikväll :) Kan nog inte bli bättre för jag kan inte leva utan musik. Det är mitt liv! Singing Bee nästa, haha!

Måste bara berätta en sak till för att lätta på hjärtat.
Igår kväll innan jag skulle sova så pratade jag med Steffi i ungefär en timme. Vi peppade varandra till max ;) Som jag sa nästan från början, så är vi mycket bra för varandra!!  Fan vad du är bra att ha att prata med  :)


                                                Godnatt

Postat av: steffii

jag kan inte mer än hålla med och säga desamma gumman !

2008-12-10 @ 17:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0