Bowling

Jo det var faktiskt roligt ..
Först så pallade vi inte med blev så ändå ... Väl där så slog jag en strike på första slaget ;) och de va najs .. Skicklighet :P Ursäkta att jag tjatar om den striken hela tiden men tyckte faktiskt att jag var lite duktig ! hehe

Efter skolan har jag hunnit åka det super-nya pågatåget ;) De va najs .. Jag och Emelia var helt fascinerade :P hahaha. Där var till och med en digitalklocka förstår ni ! Shit vad vi är bra ibland :D
När jag kom hem så diskade jag, åt middag, somnade som en stock i sängen sen så har jag gjort läxa som man skulle kunna spy över.. Jag hatar verkligen detta nu ..
Grymmt sleden på de så de finns inte ! Vill bara sova i minst 3 veckor och kunna vara utvilad efter de ....


Ha de


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0