FIIIIISK !

Orka dagen vi hade i skolan idag :o?.
Någon idiot hade tagit med sig en fisk (vet inte vad det var för någon) till skolan och lagt den i vasken inne på en toalett! Jävla idiot säger jag bara ... Djurplågeri! Fastän att det var en ful fisk så var det ändå jätte synd om den när den låg och led :'( Så synd om den! Matteläraren slog ihjäl den i städskrubben.. Sicket "Brave Heart" han var!

PLUS att dagen har varit tråkig... :'( meeen sak samma, praktiken börjar nästa vecka och då är vi borta i 6 veckor från skolan :)


Jag ska förresten hälsa från Tobbe (min bror) - han trodde de va Emelia jag snackade med  ;p.


Hejhej

Postat av: emelia

oooh yäääh...hälsa att jag ringer han imorgon....grrr!!!^^

2008-02-25 @ 21:46:45
Postat av: sandra

riktig brave heart lilla jocke :P hehe.

2008-02-27 @ 14:51:20
URL: http://sandrapersson.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0