HAHA, SJUK HUMOR xD

Jag bara diggar min brors humor till max alltså ;)
Har suttit och skrattat åt Tobbe konstant nu i minst en timme  :P
Ibland kommer han bara på såna sjuka saker så man inte kan undgå att skratta ! Speciellt när man själv är på riktigt dåligt humör och man inte vill att någon ska prata med en, så kommer han och öppnar munnen så är man fan glad igen ;)

Kvällens bästa kommentar: "Jag ska ta ett låååååångt farväl ......... Faaaaaaaaarvääääääääääääääääl !"




Helgen är slut nu iaf . Känns inte som jag har gjort något vettigt alls denna helgen men har suttit med läxorna hela tiden ändå !
Fast var på en liten shoppingrunda med mamma innan . Köpte ett par skit fina jeans ;) men det var jag faktiskt värd !


Hej

Postat av: sandra

ja, det var du fanimej värd;D

2008-02-04 @ 19:21:07
URL: http://sandrapersson.webblogg.se
Postat av: emelia

ja det är du värd :D Hahaha, han är verkligen sjuk bakom pannbenet, fast jag tror att det är nått släktdrag..............;) hehe

2008-02-06 @ 19:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0