Kryss i taket !

Äntligen klar med mitt Svenska arbete som skulle varit klart när vi började skolan i Januari ;) Lämnade in det till min lärare idag så jag får hoppas att hon får de och sätter bra betyg på mig ! =)



Dagjävel rent ut sagt ...
Projektarbetet idag var hemskt, det kändes verkligen som om man var i helvetet ! Ville bara hem och krypa ner i min goa säng och titta på en bra film.
Helvetet fortsatte när jag gick till körskolan .. fett IG på delprovet jag la ner tid på idag... av 70 möjliga poäng fick jag 49 .. 60 är Godkänt... Undra om jag hade lite svårt att koncentrera mig :O?!

Träffade Emelie efter det, var med på hennes körlektion :) det gick faktiskt bra ! hahaha. Åkte hem till henne, flabba lite, sen bar det av hemåt .

Kryss i taket: När jag kom hem såg att jag hade fått hem min dator igen som har varit på lagning nu i mer än 4 månader... Det tackar man för !! Men nu återstår det bara att den funkar som den ska också . Jag hoppas på det bästa, änsålänge fungerar den iaf !



hej då


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0