Shit, ni tror att ni är något !

Nu ska jag klaga lite (igen) !
Vi hade stått och väntat i kön i typ 10 minuter så kommer det några små idioter från vår skola och ställer sig framför oss, (sist vi sa till någon som trängde sig så blev Emelia typ hotad så vi har hållt käfften hittills) men det gick inte idag! Sicka små kaxiga jävlar ;p Emelias kommentar var fan bäst "Är det inte dax för dig att byta attityd snart?" (eller något sånt) ! hahaha

Sen var det religionen, vi kan inte diskutera i vår klass och det borde alla lärare veta om vid detta laget.. Alla tjaffsat i munnen på varandra så att läraren inte fick en syl i vädret!
På Kriminologin var det återigen det där med diskussionerna, alla tjaffsade som sören så läraren blev arg till sist, men lyssnar dom? Nej dom gjorde ju inte det!! Och vissas attityd, jag smäller snart av alltså! RÖVHÅL!


Men sen gick jag och Emelia ner i stan, gick in på H&M så köpte jag ett par öronhängen och en sjal ;)
Hittade en jättefin jacka inne på H&M och inne på Vero Moda hittade jag en jätte fin klänning som kanske ska hamna i garderoben lite senare... Man får se över ekonomin lite först :) 


Hejhej



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0