Ut ur dumman

Var på 20 årsfest igår hos Robin Hansson :) Grattis i efterskott !
Jag hade jätte roligt, det tackar jag för... Härligt folk som var där och jävligt bra stämmning <3

Bilder från festen kommer upp på bilddagboken nu någon dag, har bara inte orkat lägga upp dom idag!

Idag har jag väl mått som jag förtjänat :/ Men nu mår jag skit bra :P
Har inte gjort så mycket idag . Kollat på Raise Your Voice en gång till ;P Den är grymmt bra.



Ha de great


Postat av: marcus

iefterhand var det den mest misslyckade skti fest jag någonsin varit på. alla ni som hört skvallret vet nog varlöfr.

2008-02-18 @ 13:47:07
Postat av: Sara

- haha Marcus.. du hade roligt ändå de vet vi alla om ;) Det är bara hyllingebor som inte vet hur man festar ;)

2008-02-18 @ 15:12:26
Postat av: emelie

mkt trevlig kväll de ;) kom ni hem ? haha

2008-02-18 @ 15:39:46
Postat av: Anonym

ledsen att säga det men bjuvfsingar klarar ju knappt över midnatt. annars var det ju skojigt.

2008-02-18 @ 22:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0