Helsingborgsfestivalen slut ...... redan !

Helgen har gått alldeles för fort men det har varit skoj ;)

Fredag: Jobbade till ca: 15:00.. Sandra följde med mig hem, gjorde ve oss och sånt här innan Helsingborgs festivalen :) Blev en sväng in om familia också, haha. Vi som inte skulle handla något!! På festivalen kollade vi in Rix Fm festivalen ett tag, tog några cider, dansade och hade jätte roligt :)

Lördag: Jag, Tobbe, Michelle och hennes kompis körde till Röstånga marknad och gick där ett tag. På kvällen bar det av  till Helsingborg. En alkoholfri dag för min del så jag körde :) Jag och Emma körde och hämtade Josse i Åstorp - förfest i Ekeby hos Mr. Nagelfil mannen. Hahaha! Så sjukt roligt! Det är inte konstigt att jag umgås med dom nästan varje helg för dom är bäst helt enkelt. "Ingenting att dela, Josse sväljer dom hela" (om Dennis korvar)!
Inne i Helsingborg hade jag och Josse skit roligt! Jag tog en nalle, Bosse, i en sån automat sak grej.. Skit söt! Sen åkte vi karusell med Elin och Malin! Härligt :) Kvällen slutade med att jag körde till Bjuv och snackade skit med Micke, Kullberg och Ulf!

Söndag: Såklart veckans tråkigaste dag! Det har alltid varit söndagar. Men idag var jag och mamma och handlade det sista som jag ska ha på rummet. Nu ska det bara sättas upp på rätt ställe också.


Helt super OK helg..Grymmt nöjd! Det är bara synd att ens lediga dagar går så fort..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0