Måndag.

Idag har man jobbat och stått i!
Jag och Sandra har förmågan att undvika varandra på jobbet :P haha! Vi har blivit duktiga på att gå om varandra i korridorerna. Så vi blir lika chockade båda två när vi ser varandra, båda tänker "Ah hon är säkert ledig idag"! Men så är de ikke alltid.
Efter jobbet idag blev det lite skitsnack, en cola och spaning i caféterian på sjukan med Sandra P som har gonoreé :) Me like..





Det har varit en bra dag och i morgon är jag ledig . HEJ!


Postat av: Sandra

de tycker jag bannemig vi får göra om. det var riktigt trevligt med den spaningen, fin utsikt. sen säger jag bara : live on the coke side of life!

2008-07-21 @ 21:51:32
URL: http://sandrapersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0