Hejdå ledighet - hejhej pengar ;)

Min kära semestervecka är slut nu :) Skönt med lite ledigt.. Jag har bl.a. varit på körskolan varje dag denna veckan, varit och shoppat och varit på arbestförmedligen med Emelia. Var på grillfest hos min faster i Fredags. Haha det var faktiskt jätte roligt, haha. Det är inte ofta man sitter och röker vattenpipa med sina föräldrar och sina fastrar :P 

Men allvaret börjar i morron :) Har jobb över sommaren på Avdelning 46 på Helsingborgs Lasarett.. Eftersom jag har praktiserat där innan så tror jag att jag kommer trivas. Det ska bli roligt och spännande att börja jobba där.


Peace


Postat av: sandra

Såklart! Det kommer bli grymt.

2008-06-16 @ 22:16:43
URL: http://sandrapersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0