Sex and the city (:

Var och hälsade på på Vårdcentralen i Bjuv igår! Eftersom jag har varit yr mycket på sistonde, svimmfärdig och illamående så var det dax för en riktigt undersökning!
Jag tackar inte för mitt låga blodtryck, vatten i ögonen och blåsljud i hjärtat (som uppstår eftersom klaffarna i hjärtat inte sluter tätt). Däremot tackar jag för att jag inte var gravid och för att jag ska få en tid till undersökning av hjärtat.
Hela dagen igår bestod av att oroa mig över hjärtat.. Men idag känns det annorlunda! Läkarna vet ändå vad de håller på med och det finns ju medicin för nästan allt (om det nu skulle vara något).

Hur som helst så har jag och mamma har varit och handlat blommor och varit på Maxi idag, så hämtade vi min bror på sitt jobb när han slutade.. Så stod jag utanför bilen när han kom ut, övningskörnings skylten hade jag plockat bort  för jag kännde för att lura skiten ur honom :D haha när jag stod där och väntade på att han skulle fatta vad som fattades så blev jag överlycklig! Jag kännde riktigt hur jävla lycklig jag var över att skippa skylten! Var dock tvungen att sätta tillbaka skylten igen så det var inte lika kul :D Hoppas tiden går fort så jag blir färdig snart :D jag vill jag vill jag vill!

Ikväll blir de bio, Sex and the city. Hoppas att den är lika bra som alla säger att den är! hihi.

Ciao



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0