Tjing Tjing

Tisdag idag : Woho!! hmm.....not
Andra dagen på jobbet idag :) Jag trivs bra där och det känns bra att ha praktiserat där innan, så jag känner personalen och känner till avdelningens rutiner :) Men bredvidgång gäller för mig denna och nästa vecka ut... goood så man hinner vänja sig vid arbetet och tempot!

När klockan slog halv 4 slutade vi. Då rusade jag och Sandra ner på S plan och kollade in styrketräningslokalen! Jag menar, vi är ju biffar ;) AKTA!, haha. Den såg faktiskt riktigt fräsch ut och fina maskiner. Kan hoppas att dom är bra också. Jag får väl ägna lite tid där några minuter efter jobbet i sommar. Gratis träning och allt ;) Naaajs!

Istället för att ta bussen hem blev det att ringa Micke, ta en cigg och snacka mängder med skit på 10 minuter, fick erbjuden skjuts till mammas jobb och övningsköra (=fuck) hem... Jag kunde tagit 20 i 4 bussen men jag åker hellre bil hem + att Micke trots allt är rolig också :D Du är bra vännen!

Chillen chillen ikväll, home alone och det är najs ! Förrutom att jag kan känna mig lite ensam när det är reklam på tv.. Det är normalt då när jag brukar snacka sönder mina föräldrar ;)


Peace Out


Postat av: sandra

du glömde när jag putta dig i korridoren så du trilla. hahhahhaha:D

2008-06-17 @ 20:53:18
URL: http://sandrapersson.webblogg.se/
Postat av: Sara

Sandra - haha just de ;) kan skriva en liten notis i ett annat inlägg om jag kommer ihåg de :P

2008-06-19 @ 21:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0