AVSLUTNINGSBAL ;)

Igår var det avslutningsbal för alla Helsingborgs studenter på Gröningen :) Jag hade skit kul och jag tackar för en riktigt rolig kväll med både nytt och gammalt folk ;) Jag trodde inte att det skulle bli så roligt som det blev. Man förväntar sig alltid det värsta utav människor man aldrig har pratat med innan! Onödigt att man gjorde de för jag hamnade bredvid hur goa människor som helst :)

Maten kan man säga var sådär men därefter blev dansen så mycket bättre ;) Om högtalarna nästan trillar kan man säga att folket som stod och dansade hade kul!! hihi

Idag känns det verkligen som att balen har varit. För det första känner jag en lättnad och är inte är lika stressad och för det andra har jag har värsta blåsorna på fötterna och för det tredje har jag träningsvärk i benen ;) hahaha! VÅGA VÄGRA HÖGKLACKAT NÄSTA GÅNG ;P

Tack för en riktigt rolig kväll igår, det var super! Jag träffade nya roliga och goa personer igår, det gjorde kvällen mycket lättare ;)

Bilder kommer förhoppningsvis synas inom det snaraste !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0