Helgens händelser :)

Fredags: Käkade glass på Tropical Beach med Sandra och Hampus :) Mysiiigt! Stack vidare hem till mig och åt middag sen blidde de filmkväll hos Hampus :) Beerfest och Alvin och gänget .. ääägt! hihi

Lördags: Sov länge :) riktigt skönt ! Marcus och Emma kom och hämtade mig och då åkte vi till vårt lilla extra knäck ;) Servering på en 40 årsfest.. Så roligt har jag nog inte haft nykter på en fest (det händer inte så ofta)!! haha.. Goa pengar och det tackar jag för.. Shopping i veckan och syppe till helgen sen är dom pengarna slut ;)

Dagens: Sov länge idag också, skit gött !! Sen var det plugg dax! Satt 4 timmar i sträck, utan paus och skrev klart 3 inlämningsuppgifter som ska in i morron! Inte roligt alls. Annars har dagen varit lugn och fin!


Sov gott , ciao ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0