Ingen ångest för fem sledna ören ;)

Förfest sen Parken igår med bl.a. Josse och Emma <3 Ojoj vad roligt de va haha! Helt galet.
Det blev förfest hos Daniel, det tackar man för! Det var kul att träffa nya människor med vissa undantag som fanns där. Dra åt helvete motherfucker vad arg och irriterad jag var.
Micke och Jude kom i alla fall och hälsade på utanför parken .. Ni är helt galna båda två. Kom kom kom ... stanna stanna ... usch usch! Då fick man sig ett gott skratt ;p

Jag är helnöjd med gårdagen, förrutom de där onödiga tjaffset som varade hela kvällen som man kunde varit utan... Tur att man kunde ha roligt undertiden ändå och jag träffade både gammalt och nytt folk ;p hihi



Bilder kommer komma upp från gårdagen så småningom på min bilddagbok http://saaradenrara.bilddagboken.se


Natti natti



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0