Är det såhär hon försvarar sig?

"Är det såhär hon försvarar sig?" - Det är den dummaste kommentaren som jag har hört på väldigt länge.
Kom igen för fan!!! I ett förhållande ska man väl inte behöva försvara sig?? HA HA.. Sicken kommentar. Jag tror inte jag har hört något så patetiskt som det innan. Jag fick verkligen spader när jag hörde han säga det till mig...
Men detta var bra för mina ögon. Nu vet jag verkligen vad han går för och att hon kommer springandes tillbaka när han visslar...Tyvärr.

Jag ska inte dömma, jag har inte varit i den situationen. ALDRIG att någon någonsin kommer få tillfälle att sparka på mig när jag ligger ner.

Jag ställer upp för mina vänner i vått och torrt och har alltid gjort. Men varför? Jo, för att jag bryr mig.



En fet käfftsmäll.
TACK & HEJ!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0