DAGENS !

Körde och hämtade Steffi vid 12 tiden sen körde vi vidare till väla :) Gick en lite sväng, lunchade och snackade en mängd skit. Träffas man inte på länge så har man mycket att prata om.... Vi har även hört den dåligaste kommentaren idag... Inne på Jack & Jones så började en kille som jobbade där:
"Hallå Tjejer! Har ni sett den där filmen, Vad kvinnor vill ha? Han kan ju höra alla kvinnors tankar och jag är som han. Jag hör era tankar.. Ni är här för att handla till era pojkvänner eller hur?!" Haha.. För det första så gick vi in där för att ha något att kolla på och för det andra så nej, vi skulle inte ha några presenter till våra pojkvänner för dom existerar inte :P. Så fruktansvärt dålig konversation, men han va snygg ;)

Steffi har fått mig på andra tankar idag, fastän att jag blev typ smått besatt ett tag innan! Det slår aldrig fel. Jag jämför det med en förkylning och hoppas att det snart går över. Hatar verkligen att vara förkyld och jag hatar detta... Men en förkylning kan gå över fort så jag hoppas på det bästa. Lite nässpray och några Ipren sen är jag på G igen ;) Jag vill inte bry mig längre men jag gör det ändå :/ Kiss My Ass!
(Den ända personen jag vet kommer att förstå detta är Steffi ;) Så får det nog förbli också, haha!)

Efter väla körde jag och träffade Emelie. Även där lite skitsnack och pepptalk! Jag känner mig beroende!


Hejsvejs

Postat av: steffii

ja fy fan :P det va kul i dag, riktigt riktigt kul! jag tror det är som du säger sara vi e bra för varandra !

ja för alla känslors skulle e det nog bäst att det bara är jag som förstår :P hahaha men det e sant !

tack för i dag sötis !

2008-11-26 @ 18:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0