En blandning av sött och salt

Jobbade natten till idag och när jag väl skulle köra hem fick jag ju stå och skrapa rutorna på bilen. Det är ingenting jag gillar precis, men skit i de..
Jag somnade som en stock när jag kom hem och vaknade ca 2 timmar senare... Vår hemtelefon har en tendens att ringa när ingen kan/vill svara, det var ju bara till att pilla sig upp och leta upp telefonen. Sen somnade jag igen och efter ett tag så kom min kära bror hem och med sig hade han Nille. Ett stort tack till att speciellt Nille, var så väldigt tyst när han kom in i köket. "SAAAAAAAAAAARA"!!!! Skit roligt att vakna på det sättet. Alltså har jag sovit som jätte dåligt idag och mådde inte bra när jag bestämmde mig för att gå upp. Har blivit förkyld igen och har feber...

Ikväll får jag väl ta och kolla på Fotbollsgalan och kanske Cityakuten!


Ciao .


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0