Festigt värre (:

På kvällens aktiviteter står det fest hos Niklas. Man får väl bita ihop ikväll och försöka att inte vara så taskig efter som det är en reunion för gänget, haha! Det var trots allt ganska längesen vi träffades nu, så man vet aldrig vad för dum kommentar man slänger ur sig! Det är helt underbart att ha vänner som ni, vi är liksom helt likadana <3!

Innan kvällens fest i Hyllinge (hmm) så måste man ju hinna med lite annat...
- Powerwalka en lång runda med hunden och min orange färgade Ipod :)
- Köra och tvätta bilen på pappas jobb + dammsuga den när jag kommer hem därifrån
- Köra till Flowerteam. Det är en hemlis vad jag ska köpa där, haha! Fast kanske en blomma? Vi får la se.
Sen ska man hinna hitta vad man ska ha på sig ikväll och massa sånt. Jag tror jag ska tvinga Emma göra ve håret på mig i alla fall :)



 

Ciao


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0