Första advent .

När jag vaknade i morse så mådde jag som jag förtjänade, tyvärr! Det var bara till att ta mig upp ur sängen, dricka ett glas vatten och åka till Familia. Jag var "modell" till Emmas (mfl.) projektarbete. Jag fick färgat håret än en gång och nu är det som jag vill ha det, brunt. Mippe lockade mitt hår så det såg ut som jag hade affro/kull - frisyr. Dock så blev det bättring på det när frisyren blev klar. Sminket som hon gjorde på mig blev riktigt coolt och när jag hade fått på mig "party"-kläderna blev det en mycket fin Nyårs outfit (med smink och frisyr).

Jag blev helnöjd av resultatet och dagen har varit rolig men ansträngande eftersom jag var ganska borta i huet och skrattade åt det minsta lilla... Och maten från McDonalds satt finfint ;)

Förresten så är det första advent, snart julafton och jag har inte fått tag på en ända julklapp. Jag och Elin kör väl ut till väla i morgon och fixar något fint :)


Tack & hej



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0