Having a blast

Gårdagen kunde faktiskt inte bli bättre än vad den blev. En riktigt bra måndag.
Började dagen med att köra till Siba och köpte en orange Ipod Nano. Sen när jag kom hem därifrån fick jag ett sms från Telia om att min telefon var tillbaka från Sony Ericsson (har varit på reklamation). Så jag och Emma körde till Väla och skulle hämta den, men jag fick inte tillbaka den. Istället fick jag en sprillans ny mobil som var värd 1500:- mer än min gamla. Mycket bra, jag som ändå ville byta mobil! Bara till att tacka och ta emot den fina mobilen jag fick ;)!

Sen körde jag hem Emelie till Klippan! Saknar henne, ses för sällan och jag saknar verkligen tiden på Dalhem :( Hade grymmt roligt då ju och jag har pratat mycket om det nu den sista tiden. Snart är det dax igen för lite galenskaper får jag verkligen hoppas <3

Ciao.


Min granna nya mobil ;)
Se och njut.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0