I want a ticket to anywhere

Sällan jag skriver om jobbet men det är ett sätt att "avreagera" sig lite...
Hur som helst så var det en jobbig helg. Visst jag överlever, men man ska väl inte behöva vara irriterad när man har slutat och går därifrån?! Det är inget som inte går över men man tänker på det ändå. Give me a break, snälla! I och försej ska jag inte klaga på helgen, goa pengar och i slutändan blir det bra. Det blev väl en ganska bra helg ändå får jag väl säga :)!!
Snart är vintern här (suck) och eftersom vintern är påväg så betyder det att det börjar bli kallt. När det blir kallt fryser det... Kylan är väl inget jag klagar på direkt men att skrapa rutorna på bilen hatar jag verkligen! Det finns nog inget så jobbigt på vintern som när det fryser på rutorna. Det är ju bara att sätta igång värmen i bilen, dra på sig sina tumm-vantar och fram med skrapan. Snart vinter och det blir halt ;) Fina vinterdäck har jag också fått på och vi har en stor Q8 mack i närheten :P


Ciao.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0