It's Time That I Realize

Efter två timmar och nitton minuters tittande på Sex And The City, The Movie och efter ett antal fällda tårar, så känner jag för att lätta på mitt hjärta.
      Nästan alla flickors dröm är att deras liv ska vara som en saga. Ett lyckligt liv, ett stort fint bröllop och ett lyckligt slut...
.. hur mångas drömmar går i uppfyllelse egentligen? Ingen har sagt att det ska vara lätt, men ingen har sagt att det skulle vara svårt heller. Jag väntar på att min prins ska komma på en vit häst och ta mig med storm :P


Gud, vad jag hatar deppiga höst kvällar. Kolla vad jag hänger upp mig på, fullständigt onödiga saker som man ändå tänker på och som egentligen är nödvändigt ibland ^^



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0