Jag fattar inte varför jag plågar mig själv.

Snäll som jag alltid är, så säger jag naturligtvis ja till alla turer jag får från jobbet... Är man penga galen så är man!
Jag ringde och sjukanmälde mig i måndags för jag mådde uselt när jag vaknade efter min natt. Jag mår fortfarande dåligt och ändå så säger jag ja till en kvällstur i morgon och en morgontur på fredag. Jag plågar mig själv och jag inser inte det förrän jag redan har sagt "Ja" och har lagt på luren. Jag har inte haft någon semester sen jag vet inte när. Jag har jobbat konstant sen studenten och innan studenten var det skolan som spökade. Det ända jag vill, är att vara helt frisk och ha en veckas semester. Jag orkar ingenting längre och jag känner själv att jag är påväg neråt!! Detta känns inte bra.


Bye.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0