Mitt liv, just nu, i en förkortning

Jobbet klarar sig inte utan mig... Jag jobbar så gott som hela tiden och det är riktigt skönt! Tyvärr blir man ju ganska beroende av pengarna och livet kommer att gå under om man får två tusen kronor mindre en månad, känns det som i alla fall! Hur som helst så jobbade jag idag, ska jobba i morgon och har fått en massa andra dagar också framöver :)! Det är nice.

Rökning har gått sådär. Jag tyckte inte att jag valde den rätta dagen att sluta på. Men jag kan inte tänka så heller! Även om man röker eller ej så har man motgångar och dagar som är hel kassa. Jag har lovat mig själv att jag ska göra mitt bästa och lite till... Det är bara till att bita i hop.


Ciao .

Postat av: Trixie

Det är bara bra :)

jag vet bara Sandra, dig och Hampe o Elle.. Har jag missat nån? :p

Jobbar du på sjukan än? :)

Puss

2008-11-13 @ 21:31:33
URL: http://triix.blogg.se/
Postat av: Elle

Hello Sara! Hoppas allt e bra. VErkar som att du typ jobbar ihjäl dig.. glöm inte vara ledig;) Kramar

2008-11-14 @ 12:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0