My shadow is the only one that walks beside me

Jag inledde helgen med att köra och sola solarium med Tobbe när han hade slutat jobba. Det märktes att det var ett tag sen jag solade för jag blev röd som kräftan själv (turen är med mig och den röda färgen har försvunnit).
Efter att ha varit hemma ca. 1,5 timme följde Emma med mig för att skjutsa Tobbe till Elin, hehe som det kan bli. Där blev det en cigg (så nu är jag skyldig Elin en cigg, tyvärr är hon ju mentolare. Sorry!), sen körde jag och Emma vidare. Körde genom Åstorp, rök-paus på Lidel parkeringen. Började ringda runder för att fråga vad folket höll på med ikväll. Körde vidare till Bjuv, genom halva Bjuv stannade vi för en rök-paus, körde genom resterande delen av lilla Bjuv. Vid denna tidpunkt blev båda lika trötta på att sitta med mobilen i handen och dom två långa rök-pauserna så vi körde hem igen!

Nu sitter jag här... men jag hör min wonderbara säng kalla på mig :) En film och mys är riktigt tilltalande just nu.


Tack för ikväll Emma :)


 

Godnatt .


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0