Nattligt äventyr med Malin och Nicke :)

En Fredag med absolut ingenting att göra slutade med att jag kollade på en psykad film med mamma, dock bra trots allt blod i filmen... Efter filmen var jag lika rastlös igen! Så jag, Malin och Nicke körde till HBG en runda. Körde några runder genom stan sen hem igen. Utanför Malin och Nicke tog vi en cigg. Då fick vi syn på en gammal tant som var uppe 1 mitt i natten och hängde gardiner... haha. Innan vi såg vad hon gjorde uppe mitt i natten så började vi spekulera. Nicke trodde det hade varit sen Opera på tv och jag och Malin var inne på helt andra spår än Opera ;) Haha.

Idag har jag städat mitt rum och lite på vår nedervåning. Sen körde jag och pappa och hälsade på Krille, min kusin. Dom har köpt hus och jag var naturligtvis nyfiken på hur det såg ut :)

Ikväll blir det fest hos Danne :) När alkoholen går in, går vettet ut.


Vi ses i dimman.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0