"Number 23"

Jag, mamma och Robin började kolla på en film, en thriller, som mamma köpte när vi var i Ullared sist. Det är en film som gör en paranoid... För att göra en lång historia kort så blir huvudrollen i filmen besatt av nummer 23. Det finns tydligen överallt i hans värld!
Nu har jag ont i huvudet, är trött och ska gå och lägga mig, så filmen kommer jag inte kolla klart på. Men innan jag skulle gå och lägga mig nu, så skulle jag bara stänga av datorn... Precis innan jag loggade ut från min msn, kollade jag mina online vänner. 23 st, haha.

Vad är oddsen att jag har 23 online vänner när jag precis har kollat en halv film som handlar om en kille som blir besatt av nummer 23?

Godnatt säger jag bara.... Godnatt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0