Ny dag och början på mitt nya liv

I morse när jag vaknade så tänkte jag - "Idag ska jag sluta röka"! Eftersom jag har provat sluta röka några gånger innan, så vet jag om att det inte är lätt (jag har ju liksom börjar igen)! Men denna gången ska jag verkligen försöka...
Jag kan tacka Jessica (min moster) och min mormor för detta. Jessica har slutat röka och hon försökte verkligen peppa mig i Onsdags till att sluta med den onödiga skiten... Min stackars mormor, började nästan gråta i sommras när hon såg mig röka för första gången och jag vill inte se henne så besviken och ledsen någon gång igen. Förhoppningsvis blir det en förbättring från min sida. Tänk vad jag spenderar på cancerpinnar i månaden och tänk vad jag kan köpa för dom pengarna istället, eller till och med spara?  Men man ska väl inte ropa tjohej förrän jag kan känna att jag inte har begäret kvar längre!

Hur som helst... Så var jag har på Väla med Sandra innan idag :) Längesen man såg den tjejen och alltid lika roligt att träffas! Lite skvaller, wook och sen en runda på Ikea också. Nice! En diskussion om en spelkväll kom också upp. Måste göras snart, hade varit väldans kul.


Ciao .


Postat av: sandra

det var kul att ses <3. du klarar utan tvekan att sluta röka. spar dina pengar så gör vi en resa nästa sommar ;)?

2008-11-10 @ 22:35:11
URL: http://sandrapersson.webblogg.se/
Postat av: Sara

Det var en bra idé Sandra ;) De får vi göra. <3

2008-11-11 @ 12:04:50
Postat av: trixie

Du är länkad på min blogg. Kul o hålla koll på Petribarnen ;p

allt bra?

2008-11-11 @ 20:39:44
URL: http://triix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0