Tacka Mr. Niklas för en rolig helg.

Inflyttningsfesten blev i alla fall av igår. Ska jag vara ärlig så hade jag så grymt tråkigt den första timmen, sen blev det bättre och bättre ju mer jag, Emma, Steffie och Niklas kom igång med vår dåliga humor, haha! Jag är ett levande bevis på att man kan ha jätte roligt fastän att man är nykter. Jag slutade dricka och det var då jag kom igång riktigt (var iofs trött också, ni vet kanske hur det kan bli när jag är trött). Så roligt jag hade dom två sista timmarna, då var det som roligast. Ni vet kanske att om jag väl sätter igång, så kan jag ju knappt sluta, haha. Vem var det som höll igång i bilen påväg hem, kl mycket mitt i natten och alla andra var trötta? Jo, jag! Det är jag stolt över, haha! Kullberg kom på att jag har ett speciellt fack i min kropp där jag gömmer lite överskottsenergi och sen tar jag fram de när jag och alla andra behöver det ;)

TACK för en roligt kväll igår ;) Steffie var mycket till hjälp <3


Postat av: steffii

tack sara för i går :D vi är rätt bra måste jag säga ;) hehe ( v )

2008-11-09 @ 20:59:41
Postat av: Sara

Vi är inte bara bra, vi är bäst i världen ;)

2008-11-09 @ 21:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0