Vi älskar Fredagar

Jobb idag också. Super roligt, haha! Maria har varit lika rolig idag som hon var förra Fredagen. Förra Fredagen var det ljudeffekter som var populärt... Idag var det engelska, eller svengelska kanske man ska säga?! Hon är guld värd när man vet att man har en jobbig Fredag framför sig på jobbet! Hela dagen har gått åt till att flumma fram minuterna. Jag älskar fortfarande Fredagar lika mycket som när jag gick i skolan :)

Och en sak jag har glömt att blogga om i veckan är att jag har lämnat in en ansökan till Komvux i Bjuv, om att få läsa Matte B. När jag ändå var igång så skrev jag upp att jag vill läsa upp mitt betyg i Engelska B från ett Godkänt också. Det är lika bra att få det gjort, så kommer jag in på högskolan sen om jag vill läsa till Sjuksköterska.


Hej .



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0