All work, work.

Jag har ju jobbat hela veckan och ska jobba i morgon också (13:30-21:30)! Jag har även fått 4 dagar nästa vecka :) Det känns jätte skönt att ha något att göra om dagarna, att få jobba och tjäna pengar. Det ska ju kännas lite när man får lönelappen, att man förtjänar pengarna!

Hur som helst, på tal om något annat...  Jag ska snart köra och hämta Tobbe på hans jobb. Får väl sig ett gott skratt och en match på FIFA sen?!
Brorsorna har spelat det spelet hur mycket som helst och nu det börjar smitta av sig! Idag när jag kom hem från jobbet satte jag mig vid tvn - satte igång X-boxet och började spela, FIFA! Detta hade inte gått ihop för ett halvår sen.
Sara och Fotboll??!!


puss .



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0