And that was that.

Det blev ingen fika ikväll med min morbror och hans familj... Kusinen min hade läxor som skulle göras! Så då får det bli någon annan dag istället! Eftersom jag ändå ska upp tidigt i morgon så kan det vara skönt att lägga sig i tid för en gång skull!
Ska på CT-skalle i morgon bitti, kl 07:30 på Lasarettet! Mina plötsliga blodtrycksfall har ännu inte försvunnit och huvudvärken är också fortfarande kvar, jag är ju ganska trött på det nu. Därför beställde min snälla läkare en CT till mig!

Men som en arbetskollega sa till mig: "På ett sätt är det ganska bra att du har ont i huvudet, för då vet vi att du har någonting där" :P Dom är ju fruktansvärt snälla mot mig. haha!

Hur som helst, det är upp till bevis om jag kan bli frisk snart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0