Fredag, Lördag, Söndag & Måndag.

Fredag: Klippning, färgning och slingning hos Lotte :) Det blev mellanbrun färg med några blonda slingor och hel-lugg. Tyvärr blev jag inte lika nöjd som förra gången... Färgen var inte min stil så det får bli en omfärgning om ca. en vecka :)!
Efter jag hade varit hos frisören så fikade jag med Sandra och Emelia :)... längesen nu och det får göras oftare.
Hände inget speciellt på kvällen, bara lite mys.

Lördag: Jag och Elin gick en lång runda med Battie i skogen! Det är vår nya hobby eller vad man ska säga. Förfest hos Elin innan Nattbowlingen i Hbg (jag kom sist)... Sen var det dax för inflyttningsfest hos min käre vän Jonas :)
Det blev en hel galen kväll och det tackar jag för :)

Söndag: Sliten till max... Mådde som jag förtjänade men vad gör de om 100 år ;)!!!

Måndag: Idag blev det jobb :) Slutade halv 4 så jag har inte hunnit göra så mycket enu. Ska köra och tanka bilen nu i alla fall, bye bye money!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0