Min gårdag.

Jag gick upp tidigt igår och körde och jobbade :) På avdelning 45 denna gången också! Trivs jätte bra där med faktiskt. 
Men eftersom min kära mamma fyllde år igår så körde jag hem lite tidigare från jobbet och så lagade jag middag till oss, inget invecklat kan jag lova. På kvällen kom mormor och morfar och då blev det naturligtvis fika, hehe! Tårta och coca cola blev det för min del.
Efter allt det där onyttiga vi åt så fick jag och Elin en lång runda med Battie :) Jag blev förvånad över hur skönt det faktiskt är att gå kvällspromenader på hösten! Tänk när det börjar snöa och det knarrar under skorna när man går! Sommaren är bäst men faktiskt så känner jag att jag välkomnar både hösten och vintern nu!

Massa myskvällar väntar :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0